علیرضا هنرمند خسروشاهی

علیرضا هنرمند خسروشاهی

وبلاگ شخصی آقای عیرضاهنرمند خسروشاهی
علیرضا هنرمند خسروشاهی

علیرضا هنرمند خسروشاهی

وبلاگ شخصی آقای عیرضاهنرمند خسروشاهی

داستان انقراض دایناسور ها

انقراض دایناسور ها, عامل اصلی انقراض دایناسورها

داستان انقراض دایناسور ها

بر خلاف آنچه تا کنون تصور می رفته است ,عامل اصلی انقراض دایناسورها و هم عصرانشان شهاب سنگ معروف "چیکسولوب"* نمی باشد.

به اعتقاد برخی فسیل شناسان اصابت شهاب سنگهای متعددبه زمین, آتشفشانهای مهیب و پرقدرت شبه قاره هند و نهایتا تغییرات آب و هوایی در پایان دوره" کریتاسیوس" همگی در نابودی دایناسورها نقش داشتند.

بیش از 65  میلیون سال پیش دراواخر دوره کریتاسیوس ,شهاب سنگ عظیم الجثه ای به قطر 10 کیلومتر به زمین اصابت کرد.در اثر این اصابت حفره ای عظیم در دل زمین ایجاد شد که با استفاده از ابزارهای زمین شناسی وجود آن در یک کیلومتری زیر سطح زمین کشف شد .مکان این اصابت یاکوتان در پنینسولا واقع در مکزیکو بود.

هنگامی که چیکسولوب به زمین اصابت کرد شوک عظیمی ناشی از انتقال انرژی به زمین بوجود آورد با این اتفاق  5.0×1023 ژول انرژی تقریبا برابر با  100000  گیگا تن تی ان تی انرژی آزاد شد .این مساله یک سونامی عظیم در همه جهات به  وجود آورد که به خصوص جزایر کارائیب را به شدت در هم نوردید همچنین موجب بروز زمستان هسته ای شد که زمین را بر ای سالها با ابر غلیظی پوشاند.

در اینجا بود که در دهه هفتاد میلادی نظریه انقراض دایناسورها توسط این شهاب سنگ از سوی فیزیکدانی به نام لوئیس آلوارز و پسرش والتر که یک زمین شناس بود مطرح شد .این نظریه به طورگسترده ای از سوی جوامع علمی با  استقبال روبرو شد و مورد پذیرش قرار گرفت.بر اساس این نظریه  ایریدیوم تا پیش از اصابت چیکسولوب در زمین وجود نداشته است و توسط این شهاب سنگ به زمین آورده شده است.

اما  تحقیقاتی که به تازگی صورت گرفته است و با نمونه برداری از رسوبات اعماق دریا در محل اصابت چیکسولوب و نیز در تگزاس در طول رودخانه " برازوس" و از صخره های عظیم الجثه در شمال مکزیکو نشان می دهد که چیکسولوب  به تنهایی نمی تواند عامل انقراض دایناسورها در کره زمین باشد چراکه اصابت این شهاب سنگ  300000 سال پیش  از نابودی کامل حیات به زمین رخ داد که پس از آن بسیاری از گونه های جانداران دریایی  سالهابه حیات خود ادامه می دادند.

بر اساس این تحقیقات حفره به جا مانده ازاین شهاب سنگ تنها یکی از هزاران آثار باقیمانده از انواع مشابه خود بر روی کره زمین است و شاید چیکسولوب کوچکترین و جز اولین سری از شهاب سنگهایی باشد که حیات برروی کره زمین را برای بیش از  50000از بین برد.

در تمامی مکانهای بالا محققین میکرو فسیلهای موجود را مورد بررسی قرار دادند اما  هیچ گونه تاثیرات زیست محیطی که منجر به پدیده انقراض شود رانیافتند .بعبارتی هیچگونه رابطه ای بین انقراض و اصابت چیکسولوب به زمین  وجود ندارد.در نهایت بزرگترین و آخرین ضربه نامشخص در 65.5 میلیون سال رخ داد و این فاجعه دو سوم از انواع گونه های  گیاهی و جانوری را به ورطه نابودی و انقراض کشاند. در واقع آن ضربه بود که باعث شد تا فلز ایریدیوم به کره زمین آورده شود و اکنون در همه سنگها و صخره ها در همه جای دنیا دیده شود. این خود از نشانه های آن ضربه کاری است که منجر به نابودی عصر خزندگان گردید.

به این ترتیب با کشف حلقه ها ی گمشده داستان واقعی انقراض دایناسور ها این داستان را می توان این گونه ادامه داد و به پایان بردکه چیکسولوب علی رغم شدت و قدرت اصابت همراه با فعالیتهای آتشفشانی بلند مدت و شدید در شبه قاره هند که طغیانهای بازالتی به همراه داشت مقادیر بسیا رانبوهی از گازهای گلخانه ای را به اتمسفر زمین متصاعد کرد  در طی یک دوره بیش از یک میلیون سال  با تغییرات جوی گونه های جانوری  را به پرتگاه نیستی سوق داد و در نهایت با سقوط دومین شهاب سنگ عظیم الجثه همه چیز به پایان رسید.

اما این داستان با یک سوال به پایان می رسد و آن این است که رد پای آخرین شهاب سنگ عظیم الجثه را  در کدام نقطه این کره خاکی باید جستجو کرد؟ * چیکسولوب در فرهنگ لغت مایا به معنای "رد پای شیطان" است که نام شهاب سنگ مربوطه نیز از آن اقتباس شده  است.

حقایقی که دانشمندان به شما نمی گویند آیا هنوز دایناسور ها بروی زمین راه می روند؟

نه تنها نسل دایناسور ها هفتاد میلیون سال است که منقرض نشده است بلکه شواهد زیادی وجود دارد که هنوز تعداد زیادی از آنها هنوز زنده اند فریب از آنجایی شروع شد که خانواده  روتشیلد که خود صاحب بسیاری از چاههای نفت در سراسر جهان هستند آنها و بسیاری از خانواده های ایلومناتی ها می خواهند مردم را در جهل نگه دارند که شما ندانید از کجا آمده اید بسیاری از منابع کتب مقدس وجود دایناسور ها در زمان عیسی مسیح را تایید می کند مثلا در JOB: 41, Ps: 74:14 and Isa: 27 به موجودی بنام   لویاتان اشاره شده است.

در منابع بسیاری نیز به موجودی بنام اژدها اشاره شده است که تعبیر مدرن آن می تواند کلمه دایناسور یا مارمولک وحشتناک باشد در نوشته های باستانی بسیاری نیز به همزیستی اژدها با انسان اشاره شده است بیایید نگاهی به لاشه هایی در سراسر جهان که نشان می دهد دایناسور ها هنوز زنده اند بیندازم.

این تصویر مربوط به لاشه موجودی بنام Zuiyo-Macu است که در سال ۱۹۷۷ در سواح نیوزیلند در ژاپن گرفته شده است.و وزن آن ۴۰۰۰ پوند بود و ۳۰ روز از مرگ این جاندار می گذشت.دانشمندان سعی کردند اعلام کنند که این موجود فقط یک کوسه است ولی جوابی برای آن پیدا نکردند.این وجود دارای گردن بلند و مهره بود دانشمندان به سختی ادعا کردند که ۹۵ درصد بدن این جاندار مانند کوسه از پروتئین تشکیل شده است ادعای مزخرف مانند اینکه بگوییم ۹۵ درصد هندوانه و ابر هر دو از آب تشکیل شده است!

عکس دیگر مربوط به کشف موجودی بنام Plesiosaur در سواحل کالیفرنیا است طول گردن این موجود ۲۰  به ۲۰ فوت می رسید!

این تصویر مربوط به حیواناتی است که در سواحل آفریگای جنوبی شست و شو داده شده بودند!که در روسیه کشف شده است اگر کسی می تواند ادعا کند که این دایناسور نیست پس باید توضیح بدهد که تصویر متعلق به چه موجودی است!

  

تصویر زیر مربوط به یکی از دایناسور های مدرن است که  توسط یک گروه عکس برداری ژاپنی برداشته شده است که بعدا اعلام شد که متعلق به نوعی کوسه تحت عنوان frilled shark است آیا این تصویر شما را به یاد کوسه می اندازد؟

داستان دیگری از مشاهده این نوع موجود در آفریگای جنوبی تحت عنوان Mokele Mbembe وجود دارد.

تصوایر متعددی از موجود زیر که متعلق به Plesiosau است در دریاچه چامپلین نیویورک گرفته شده است

بنابرین شما می توانید به رمز و راز قفل بودن اطلاعات در باره زنده بودن هیولاها پی ببرید و بدانید که دیگر این یک راز نیست Plesiosaurs هنوز منقرض نشده است امروز تعداد کمی از دایناسور ها هنوز زنده هستند بسیاری از دایناسور ها قبل از طوفان نوح توسط یک شهابسنگ بزرگ نابود شدند و تعداد زیادی از آنها در طوفان نوح از بین رفتند ولی هنوز تعدادی از آنها زنده هستند و با ما زندگی می کنند.اگر علم روز چشم خود را بروی حقایق باز کند و تحت تاثیر خانواده روچیلد  قرار نگیرد برای همه ی مردم بهتر است.

آیا می دانستید تمساح ها سوسمار ها و کرگدن ها دایناسور نیستند اما بسیاری از دانشمندان هنوز اجازه مطالعه روی آنها را ندارند؟

زندگی چه می گوید؟

امروز که از خواب بیدار شدم

از خودم پرسیدم: زندگی چه می گوید؟

جواب را در اتاقم پیدا کردم...

پنکه گفت: خونسرد باش!

سقف گفت: اهداف بلند داشته باش!

پنجره گفت: دنیا را بنگر!

ساعت گفت: هر ثانیه باارزش است!

آیینه گفت: قبل از هر کاری، به بازتاب آن بیندیش!

تقویم گفت: به روز باش!

در گفت: در راه هدف هایت، سختی ها را هُل بده و کنار بزن!

زمین گفت: با فروتنی نیایش کن!


ماجرای جالب دکمه

سالها قبل در یک روز سرد,روزی ملکه انگلیس از پنجره قصرش به بیرون نگاه می‌کرد و دید عده‌ای از سربازان محافظ قصر,آب بینی خود را که از سرما جاری شده است با آستینشان پاک می‌کنند.


او از این عمل ناراحت شد ودستور داد روی آستین سربازان دکمه بدوزنند.تا دیگر نتوانند از آستین  برای پاک کردن آب بینی استفاده کنند و به تدریج وجود دکمه روی آستین جزءلاینفک لباسهای نظامی درامد..


سالها بعد وقتی ارتش آمریکا اعلام کردهر کسی کاهشی در هزینه‌های نظامی ایجاد کند پاداش مناسبی دریافت خواهد کرد.


یک خیاط با پیشنهاد حذف دکمه‌های اضافی توانست پاداش خوبی دریافت کند.


زیرا با توجه به تعداد سربازها ,لباسها ودکمه‌های هر لباس  صرفه‌جویی قابل توجهی ایجادشد

جوک خانه

 

یکی سی دی می خره می بینه وسطش سوراخه می اندازه دور

جوک خانه

یکی مرغ مینا می خره میبینه نره سینا صداش می کنه

جوک خانه

معلم به بچه ها میگه بچه ها بیاید جمع بشیم  ودعا کنیم که بارون بباره بچه ها میگن اجازه آقای معلم دعاهای ما مستجاب نمی شه معلم می پرسه واسه چی بچه ها میگن چون اگر مستجاب می شد شما تا حالا هزار بار نرده بودین

جوک خانه

یه روز پدری عینک دودی می زنه می ره تو خیابون تو خیابون پسرشو میبینه یه کشیده می زنه تو صورتش به پسرش،  پسرش میگه واسه چی زدی پدر میگه این موقع شب اینجا چکار می کنی پسر میگه بابا الان صبحه این عینکو در بیار پدرعینکو در میاره دوبار یه کشیده  می زنه به پسرش پسرش می پرسه حالا واسه چی زدی پدر می گه از دیروز تا حالا این جا چه غلطی می کردی

جوک خانه

در زمان های دورشیطان تو بهشت به غضنفر میگه از این میوه  درختان بخور غضنفر میگه اون درختان رو می گی ازاونا گلی خوردم وبه طبقات 2،4،6بهشت هم صادر کردم

جوک خانه

یه روز بازرس به مدرسه ای می آید بازرس از یکی از دانش آموزان می پرسه نادر شاه رو کی کشت بچه می زنه زیر گریه میگه آقا به خدا من نگشتم بازرس به معلم میگه این دیگه کیه معلم میگه راست می گه این بچه خوبیه من می شناسمش بازرس میره پیش مدیر مدرسه میگه اینا دیگه کی بودن مدیر میگه ای راست میگن نادر شاه رو اُنا نگشتن بیا بابا من از خزانه مدرسه دیه رو می پردازم بازرس می ره وتا100000سال پستشو نگاه نمی کنه

جوک خانه

غضنفر خلبان میشه بهش دستور می دن ازبالا گل پرتاب گن غضنفر تو هر شهری که گل می ریزه  تعدادی کشته و  زخمی پیدا میشه برسی میکنن میبینن گه غضنفر گل ها رو با گلدان پاییمن می نداخت.

جوک خانه

به یه آقا میگن که دخترتون رو بلند کردند آقاهه میگه:با چی بردنش. می گه با پاترول. آقاهه می گه 2 در بود یا4 در. میگه 4 در. آقاهه میگه نگو بچه پاترول 4 در هی میره خوشبحال دخترم که سوار پاترل 4 در شد

جوک خانه

از غضنفر می پرسن ارتحال چیه؟ میگه نمی دونم هر چیه از اسهال بدتره

جوک خانه

یه روز غضنفر بچه اش بعد از عید فطر به دنیا می آد اسمش رو می زاره پس فطرت

جوک خانه

یک بار غضنفر تو خیابون داشته راه میرفته دومی میگه اهای کره خر بعد غضنفر میگه اخه من اینقدر جوونم

جوک خانه

به غضنفر میگن اگه نصف  دنیا رو میدادن به تو باهاش چی کار میکردی میگه می فروختمش میرفتم خارج

جوک خانه

یک روز دو خروس به دنبال یک مرغ راه افتاده بودند درحالی که مرغ ناز می کرد خروس دومی به اولی گفت: ولش کن بابا تعاونی لختش را میفروشد

جوک خانه

غضنفر به نامزدش گفت دوست داری فردا شب با هم غذا بخوریم ؟ نامزدش با اشتیاق فراوان گفت : البته ، با کمال میل! غضنفر : خوب به مادرت بگو غذا درست کنه من فردا شب میام خونتون

جوک خانه

فریبرز این انشاء را درباره دیدارش از یک باغ وحش نوشته بود : ما یک روز بعدظهر به باغ وحش رفتیم. من در آنجا تنبل ترین حیوان روی زمین را دیدم اسم این حیوان گورخر بود چون ما بعدظهر به باغ وحش رفته بودیم ، ولی با این حال گورخرها از تنبلی هنوز پیژامه هایشان را از تنشان در نیاورده بودند

جوک خانه

روزی غضنفر پسرش را به میهمانی می بره ، پسره بین غذا مرتب آب می خوره پدره عصبانی میشه سیلی در گوش پسرش می زنه که به جای غذا چرا داری آب می خوری ؟بعد از تمام شدن غذا پدر و پسر از مجلس خارج می شند. پدر از پسرش می پرسه آخه چرا همه اش آب می خوردی پسر میگه چون می خواستم غذای بیشتری در شکمم جا بدم ناگهان باباهه سیلی مجددی میزنه تو گوش پسرش پسره می پرسه این دیگه برای چی بود؟ پدر میگه این برای این بود که این ترفندت را باید سر غذا به من میگفتی

جوک خانه

غضنفر لامپ خانه اش میسوزد پماد سوختگی میمالد

جوک خانه

غضنفر میبینه کوه ریزش کرده و همون موقعه یه قطار میومده فورا پیرهنشو اتش میزنه تا قطار متوجه بشه تا قطار توقف میکنه  نارنجک میندازه زیره قطار میگن بابا این چه کاری بود؟ میگه بنده از بچگی علاقه شدیدی به دهقان فداکار و حسین فهمیده داشتم

جوک خانه

یه روز 3 نفر به اسم های به من چه و به تو چه وادب میرن دزدی پلیس میاد میگیرتشون ادب میره بالای درخت از به من چه میپرسن اسمت چیه میگه به من چه ازبه توچه میپرسن اسمت چیه میگه به تو چه میگن شما ادبتون کجاست میگن مونده بالای درخت

جوک خانه

غضنفر: قسم می‌خوری که منو به خاطر پولهایم دوست نداری؟ زن غضنفر: هزارتومن بده تا قسم بخورم

جوک خانه

غضنفر میره بقالی،‌ می‌بینه رو دیوار بزرگ نوشتن: علی با ماست! حسن با ماست! حسین با ماست! میگه: ببخشید اقا، شما ماست خالی ندارید؟

جوک خانه

هر سال موقع قرعه کشی بانک غضنفر میرفته مشهد التماس امام رضا می کرده که در قرعه کشی ماشین برنده بیشه اما هیچوقت هیچی برنده نمیشده. دوباره پامیشه میره مشهد التماس تا ازشدت خستگی خوابش میبره. امام رضا میاد به خوابش و میگه بنده خدا اول یه حساب توی بانک باز کن بعد بیا سراغ من

جوک خانه

غضنفر داشته راه میرفته خسته شده دویده رفته

جوک خانه

غضنفر بچه دار نمیشده،‌ محلشون رو عوض میکنه

جوک خانه

غضنفر میخواسته بره شهرک آزمایش برای امتحان رانندگی , صبح ناشتا میره امتحان شهر بده

جوک خانه

غضنفر میبینه همسایش برفهای پشت بام روپاروکرده وریخته توکوچه.عصبانی میشه وبرفاروبازحمت زیادباسطل میبره روپشت بام خودش پهن میکنه ومیگه:اینابایدافتاب بخورن تاخشک بشن

جوک خانه

شباهت غضنفر با پارک چیه ؟ خوب گفتن که هر جفتشون تاب دارن

جوک خانه

غضنفر پشتش رو می خواسته بخارونه, دستش نمیرسیده  صندلی زیر پاش میگذاره

جوک خانه

غضنفر داشته شنا می کرده مایوش سوراخ میشه غرق میشه

جوک خانه

غضنفر داشته تو بینهایت راه می رفته یه صدای بلند به گوشش می رسه برمی گرده میبینه دوتا خط موازی خوردن به هم

جوک خانه

غضنفر داشته پسرشو در باب ازدواج نصیحت می کرده  می گفته: پسرم خواستی زن بگیری برو از فامیل زن بگیر ! ببین دایت رفته زندای تو گرفته , عموت رفته زن عموتو گرفته , من اومدم مادرت و گرفتم ! حالا تو هم از فامیل زن بگیر

جوک خانه

سه دیوانه بالا پایین می پریدن و میگن که ما سیب زمینی هستیم و داریم تو روغن سرخ میشیم و سومی ساکت نشستهپرسیدند تو چرا با دوستات نیستی ؟ اون هم گفت : آخه من کف ماهیتابه چسبیدم

جوک خانه

روزی غضنفر با دوستش درخیابانی قدم می زدند و چشمشان افتاد به یک جعبه پودر که گوشه ای افتاده بود. دوست   آن را برداشت و بازکرد و در آینه کوچک آن نگاهی کرد و گفت ام … این قیافه آشناست  غضنفر نگاه کرد . گفت عجب احمقی هستی تو این منم دیگه  غضنفر آنرا گرفت و

جوک خانه

کارگری در طبقه 12 ساختمان نیمه سازی کار می کرده. شخصی از پایین صدا زد: غضنفر زنت از طبقه پنجم منزلتان افتاد پایین و مرد. کارگر بیچاره خیلی ناراحت شد و به سرعت پایین آمد و به سمت خانه رفت. در راه کم کم آرام تر شد سر چهار راه اول که رسید گفت ما که خونمون 2 طبقه بیشتر نیست. دو تا خیابون اون طرف تر به خودش گفت : من که اصلا زن ندارم که اصلا غضنفر نیستم

جوک خانه

یکبار یک همشهری یک خیار بر می داره می بره سوپرمارکت , به فروشنده می گه: ببخشید آقا خیارشور دارید؟ فروشنده هم در جواب می گه بله داریم. همشهری ما هم می گه پس بی زحمت این خیار ما رو هم بشور

جوک خانه

یک هواپیما سقوط می کنه تیم جستجو روز اول 400 جسد رو پیدا میکنن , روز دوم 600 نفر رو پیدا میکنن , روز سوم 1000 نفر رو پیدا میکنن . خبر به تهران می رسه از تهران بازرس ویژه می فرستن برای بررسی , می بینن که هواپیما تو قبرستان سقوط کرده بوده

جوک خانه

غضنفر رفته بوده مکه. تو مراسمی که باید به شیطون سنگ بزنه، یهو سنگاش تموم میشه… اونم به جاش فحش میده

جوک خانه

غضنفر رفته بوده مکه ازش می پرسن مکه چه طور بود غضنفر گفت درستکه این همه سنگ به سر صورتم خود اما باز بوسش کردم

جوک خانه

غضنفر میره دکتر، میگه: آقای دکتر به دادم برس، الان دو هفته‌است هر شب تا صبح کابوس میبینم! دکتره میپرسه: چه کابوسی می‌بینی؟ غضنفر میبینه: هر شب خواب میبینم قورباغه‌ها جام‌جهانی راه انداختن، منم هرشب وامیستم داوردکتره میگه: ای بابا، این که خیلی ناجوره. بیا برات یک دوا مینویسم، از فردا بخور خوب میشی. غضنفر می‌پرسه: آقای دکتر، میشه این قرصها رو از پس فردا بخورم؟! دکتره میگه: واسه چی؟ غضنفر میگه: چون فرداشب فیناله

جوک خانه

یکی میره معدن بقیش باشه بعدن

جوک خانه

جوک خانه

جوک خانه


کشف حیات میکروبی در اعماق زمین (از تابناک)

محققان به تازگی شواهدی از وجود نوعی باکتری را یافته‌اند که در 19.31 کیلومتری زیر زمین زندگی می‌کند و این موضوع آن را به نخستین باکتری تبدیل کرده که قادر به ادامه حیات در چنین عمقی است.

به گزارش ایسنا، دانشمندان دانشگاه ییل دریافته‌اند حیات می‌تواند در اعماق زمین و در شرایطی وخیم وجود داشته باشد و چنین موضوعی نشان می‌دهد در جستجوی حیات، باید به دنبال سیارات بیگانه گشت.

پیش‌تر عمیق‌ترین نقطه‌ای که حیات در آن کشف شده بود، حدود 2.414 کیلومتری زیر سطح زمین گزارش شده بود، اما محققان حاضر در این مطالعه موفق به کشف حیات در اعماق بیشتر زمین شده‌اند. گرچه دانشمندان در دهه 1990 وجود حیات میکروبی در چنین عمقی را پیش‌بینی کرده‌ بودند، اما تا پیش از این تحقیق، چنین موضوعی در حد ایده باقی مانده بود.

تیم علمی دانشگاه ییل صخره‌هایی را در جزیره‌ای واقع در شمال غربی واشنگتن بررسی کردند. این صخره‌ها دارای رگه‌هایی از آراگونیت هستند که حاوی سطوح بالای کربن بوده و کربن با میکروب‌هایی مرتبط است که متان منتشر می‌کنند.

محققان معتقدند آراگونیت زمانی شکل گرفته که فشار و حیات زیر زمین صخره‌های بازالت را به آراگونیت تبدیل کرد. سپس، میکروب‌های زیر زمین که متان ساطع می‌کردند، نشانگرهای کربن صخره را تغییر دادند.

نکته کلیدی این جاست که این میکروب‌ها فشار زیاد و دماهای تا 121.1 درجه سانتی‌گراد را تحمل کردند و این بالاترین دمایی است که دانشمندان معتقدند حیات می‌تواند در آن وجود داشته باشد. با این حال، فشار بالا در زیر زمین احتمالا دی‌ان‌ای میکروب‌ها را تثبیت کرد، به طوری که این موجودات توانستند در چنین شرایطی زنده بمانند.

به گفته دانشمندان، چنانچه امکان حیات در 100 میلیون سال قبل برای میکروب‌های خاص وجود داشته، امروزه نیز باید همین استراتژی‌ها حاکم باشند.

بر اساس ادعای تیم علمی، اگر حیات در چنین شرایط وخیمی بر روی زمین وجود دارد، احتمالا این میکروب‌ها بتوانند چنین شرایطی را در سیارات بیگانه مانند مریخ نیز تحمل کنند.

عکس های طنز


جدیدترین مدل موی فانتزی


دیگه این مدلیشو ندیده بودیم!

....

اصلا دست به هیچ وجه نباید از روی دسته پلی استیشن برداشته بشه

به هیچ وجه!


عکس های خنده دار و بامزه

خب دیگه خسته شدم این آخر دیگه حالی برام نمونده 

خدا نگهدار تا برنامه بعد ….!

عکس های خیلی خنده درا

عکس های خنده دار و بامزه



عکس های خنده دار و بامزه


کدوم بیشعوری سوسیسای منو اینجوری کرده؟!؟


عکس های خنده دار و بامزه


عاقا من باید زود برم جیش دارم |:


http://smelliafghan.blogfa.com/post/45


بچه ها دقیق نگاه کنید یاد بگیریم!


عکس های طنز خنده دار


آخیش!! ... چه عشقولانه!


http://s5.picofile.com/file/8126267076/%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%AC%D8%A7%D9%84%D8%A8_%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87_%D9%87%D8%A7.jpg


 

http://s5.picofile.com/file/8126267068/%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%A8%DA%86%D9%87_%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87_%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87.jpg



بله رسیدیم سر اصل مطلب: عاقا! هنـر نزد ایرانیان است وبس!!


عکس های خفن خنده دار


یکی از اتفاقات گند زندگی!


عکس های خنده دار و بامزه



عکس های خنده دار باحال



خدایی قبول دارین بعضی ها اینطورن!؟


عکس های خنده دار و بامزه


من؛ وقتی از بابام پول تو جیبی میخوام!


عکس های خنده دار و بامزه


خروس غیرتی به این میگن!


عکس های خنده دار و بامزه


یک روز معمولی در خوابگاه پسران!


عکس های خنده دار و بامزه


عاقا! به بچه جوجه تیغی چی میگن آیا !؟ جوجه ی جوجه تیغی !؟

 یه سوال دیگه هم دارم ، اینا رو چه جوری مامانش نوازش میکنه !؟


عکس طنز و خنده دار خیلی باحال و خفن



بابا خالی بندی تا این حد آخه 

خدا پدر فیلمای هندی رو بیامرزه!


عکس های خنده دار و بامزه



خیلی دوس دارم بدونم اینایی که اولین قدم رو گذاشتن روی سیمان ها

چی فکر کردن که بقیه راه رو هم اومدن؟


عکس های خنده دار و بامزه



هدف از این کار چی میتونه باشه عایا؟!


عکس های خنده دار و بامزه


دوش و شیر پا شوی قبل از ورود به منزل!

از واجبات بعضی از آقایان!


عکس های خنده دار و بامزه

عکس های خنده دار جدید باحال

...


جدیدترین متد قفل امنیتی


عکس های خنده دار و بامزه


شکار صحنه


عکس های خنده دار و بامزه


مدل جدیدشه!


عکس های جالبناک و خنده دار مدل کفش


امروز یک سگ

فردا کل جهان!


عکس های خنده دار و بامزه


شکار صحنه!


عکس های خنده دار و بامزه



شباهت در حد رونالدینیو و رونی!


عکس های خنده دار و بامزه


کاری از واحد تعمیر و ترمیم و بازسازی بافت های فرسوده!

با تشکر از واحد حمل و نقل

بخش پشتیبانی، بخش ترابری، مدیریت روابط عمومی، تیم تدارکات

و با تشکر ویژه از مهندسین متخصص و  نیروی انسانی سازمان


عکس های خنده دار و بامزه


شک نکنید کار یه مرده!


عکس های خنده دار و بامزه


اههههههه …. اینم افتاد

باید یکی دیگه رایت کنم!


عکس های خنده دار و بامزه http://jokebest.blogfa.com/tag/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1


موشام کو؟؟؟


عکس های خنده دار و بامزه


صندلی روزهای جمعه تعطیل است!


عکس های خنده دار و بامزه


زامبی بادام زمینی!


عکس های خنده دار و بامزه


من شخصا این مدل ها رو از نزدیک زیاد دیده ام...
به هرحال دست و پنجه آقای طراح ،معمار، لوله کش و کارفرما همگی باهم درد نکنه!

عکس های خنده دار و بامزه جدید


ژاکت خانواده!


عکس های خنده دار و بامزه


اسم این حیوون رو که می دونه؟


حیوان عجیب و خنده دار+عکس



عکس باحال خنده دار


شکار صحنه


عکس های خنده دار و بامزه


ابتکار و خلاقیت بسیار جالب


عکس های خنده دار و بامزه


متاسفانه در بعضی مواقع اینجوری میشه!


عکس های خنده دار و بامزه


آخر رفاقت و دوستی


عکس های خنده دار و بامزه


بدو بدو  کباب مقاومتیه!


عکس های خنده دار و بامزه



خنده دارترین عکس باحال بچه ها و دخترها


دختر همسایه بهم می گه زشتی! خدا وکیلی من زشتم؟


عکس های جالب و خنده دار از بچه ها و کودکان

 


نظر بدین تشویق شیم عکس های  خنده دار تر بذاریم (●̮̮̃•̃)


http://s5.picofile.com/file/8126267092/%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87_%D8%A8%DA%86%D9%87.jpg


ترکیب و ساخت رنگ ها


ترکیب و ساخت رنگ ها







● رنگ های اصلی: آبی- قرمز- زرد 
● ترکیب رنگها
▪ نارنجی + زرد = خردلی 
▪ آبی + قرمز= بنفش 
▪ سیاه+ نارنجی = قهوه ای 
▪ زرد+ قرمز= نارنجی 
▪ سفید+ آبی تیره= آبی روشن 
▪ سیاه+ قرمز= قرمز تیره 
▪ سفید+ زرد تیره= زرد روشن 
▪ سیاه + آبی = آبی تیره 
▪ سیاه+ سفید= خاکستری 
▪ قرمز+ صورتی سیر= زرشکی 
▪ آبی+ زرد= سبز 
▪ قرمز+ بنفش= بنفش مایل به صورتی 
▪ سیاه+ زرد= قهوه ای مایل به سبز 
▪ زرد+ سفید= لیمویی 
▪ سفید+ قرمز= صورتی 
▪ رنگ های روشن 
▪ رنگ اصلی + سفید 
▪ رنگ های تیره
▪ رنگ اصلی+ سیاه

اسم شما چه رنگیه؟


فال رنگ ها, روانشناسی رنگ, فال و طالع بینی, خصوصیات افراد

 

به گفته ی روانشناسان همه ی ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و خود واقعیمون رو با این رنگها نشون می دهیم.

برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود داره که می تونه بر زندگیش تاثیر بذاره.

اینکه شما بدونید برای اسمتون رنگ مخصوصی وجود داره و می تونید راز شخصیتی خودتون رو از لابلای اون پیدا کنید می تونه بسیار جالب باشه؛پس به موارد زیر به ترتیب ذکر شده کاملا توجه کنید :

برای اینکه با چگونگی موضوع آشنا بشید یه مثال میزنم : اسم و فامیل خودتون رو روی برگه ی کاغذ بنویسید تا بر اساس حروف و اعداد ذکر شده در پایین برای هر کدام،به رنگ مربوطه دست پیدا کنید؛

 

فال رنگ ها, روانشناسی رنگ, فال و طالع بینی, خصوصیات افراد

 

مثال:

مهدی قاسمیان م۴ ه۸ د۴ ی۳ ق۸ الف۱ س۱ م۴ ی۳ الف۱ ن۵

حالا اعداد رو با هم جمع می کنیم:

۴۲=۴+۸+۴+۳+۸+۱+۱+۴+۳+۱+۵

باز دوباره این دو عدد رو با هم جمع میکنیم:

۶=۲+۴

عدد شش مربوط به رنگ نیلی هست.

اگه عدد بدست اومده از ۹ بیشتر بود، باز دوباره اون دو عدد رو با هم جمع کنین.

حالا میتونین مشخّصات خودتون رو بخونین...

▪ صورتی

دارای قدرت جسمی بالایی هستید.به خاطر اراده ی بالایی که دارید می توانید رؤیاهایتان را به راحتی به واقعیّت تبدیل کنید.با مسؤلیتها به راحتی کنار می آیید و می توانید دیگران را در حلّ مشکلاتشان راهنمایی کنید.از نظر عاطفی فردی قوی و عمیق هستید.صمیمیت بیش از اندازه با دیگران برایتان سخت است.

▪ قرمز

بسیار جاه طلب بوده و گاهی برای رسیدن به اهداف خود ممکن است از دیگران نیز مایه بگذارید. قرمز رنگ حیات و جسارت است.همیشه تلاش دارید که آشکارا به فعّالیت بپردازید و مورد توجّه قرار بگیرید.بسیار خونگرم هستید و به سادگی تحریک می شوید.ممکن است در اوج شادی نیز ناگهان و با کوچکترین بهانه ای اخمهایتان در هم رفته و به لاک خود فرو بروید.باید سعی کنید که از انرژی فوق العادّه تان در جهت مثبت استفاده کنید. 

▪ زرد

بسیار تیز هوش هستید.شخصیتی بسیار خوش بین و فعّال دارید.هرگز در ابراز آنچه می خواهید بر زبان بیاورید،کم نمی آورید.به خاطر زنده دلی،ابتکار و مستعد بودنتان،در برقراری ارتباطی خوب با دیگران،همیشه دور و برتان پر از دوستان مختلف خواهد بود.با وجودی که روحیه ی بسیار شادی دارید،هرگز احساس رضایت نخواهید کرد؛مگر اینکه شادی هایتان را با دیگران تقسیم کنید.تنها ایرادی که ممکن است داشته باشید قدرت تخیّل و تجسّم بیش از اندازه تان است که گاهی شما را در خود غرق می کند.اگر نتوانید انرژی و توانتان را در مسیر درستی هدایت کنید، در آخر خواهید دید بیشتر کارهایی که با هدفی مشخّص شروع کرده اید،ناتمام مانده اند.

▪ طلایی

در هر چیزی،فقط حدّ بالای آن می تواند رضایت خاطر شما را برآورده کند.از طرف دیگر،رفتار و کلامتان چنان جذّابیتی دارد که به ندرت ممکن است کسی با شما آشنا شود ولی شیفته تان نشود!دانش و آگاهی شما نسبت به زندگی غیر قابل توصیف است.به هر چیزی با خوش بینی زیاد نگاه می کنید.می توانید معلّم خوبی باشید و تمام تجربیاتتان را به دیگران نیز انتقال دهید. شرایط منفی را می توانید به بهترین موفّقیّت ها تبدیل کنید.

▪ نیلی

زندگی شما بیشتر به زندگی عارفان شباهت دارد.با عشق و علاقه ای که به پاکی و زیبایی های دنیا دارید،می توانید توان و شادی فوق العادّه ای به افراد افسرده ببخشید.علاوه بر روحیه و شخصیت نوع دوست و انسان پروری که دارید،از یک حسّ ششم بسیار قوی برخوردارید که از این طریق نیز می توانید به راحتی از مشکلات مردم با خبر شوید.

▪ سبز

برای شما خیلی مهم است که برنامه ی روزانه داشته باشید.نظم و انضباط برای شما اهمّیّت ویژه ای دارد.به ندرت ممکن است زندگیتان آشفته و بی هدف باشد.دیگران اغلب برای گرفتن راهنمایی های جدّی نزد شما می آیند.برای حلّ مشکلات دیگران به شدّت حرص می خورید.تکامل شخصیتی برایتان بسیار حائز اهمّیّت است و برای وسعت بخشیدن به دانش خود هرگز از آموختن دست بر نمی دارید.ترجیح می دهید به جای از شاخه ای به شاخه ی دیگر پریدن،روی هدف ثابتی به فعّالیّت بپردازید.

▪ بنفش

عاشق کند و کاو و جستجو در عمق هر پدیده هستید و شاید هم به همین دلیل،عشق به علوم ماوراءالطّبیعه در شما به حدّ کافی رشد کرده است.این باعث شده به رشته هایی چون فلسفه روی آورید.هیچ اتفاقی را به راحتی قبول نمی کنید مگر آنکه خودتان شخصا آن را تجربه کرده باشید.برای حلّ مشکلات نیز راه حل را در درون خود می جویید.عاشق تنهایی هستید و هماهنگ شدن با دیگران کمی برایتان مشکل است.

▪ آبی

به احتمال قوی،دیگران شما را شخصی بدون تعارف و غیر تشریفاتی می دانند و شاید هم به همین دلیل برایشان جالب توجّه هستید.آزادی برایتان ارزش زیادی دارد و هرگز نمی توانید در محیطی کار کنید که به شما تحکم می شود و یا زیر نظر قرار دارید.اگر این همه دنبال تنوبع هستید،به این دلیل است که اعتقاد زیادی به حقیقت دارید و برای همین زندگی با تمام مشکلات و سختی هایش برای شما ارزشی فوق العادّه دارد.

▪ نارنجی

شوخ طبعی و بذله گویی بخصوصی را که به ارث برده اید،باعث شده محبوب دیگران باشید.دیگران از بودن با شما لذّت برده و انرزی مثبت می گیرند.سعی می کنید همیشه لیوان را از نیمه ی پر آن ببینید و با بذله گویی خاصّ خود،محیط را برای انجام کاری مثبت فراهم سازید. آماده ی کمک به دیگران هستید.