علیرضا هنرمند خسروشاهی

علیرضا هنرمند خسروشاهی

وبلاگ شخصی آقای عیرضاهنرمند خسروشاهی
علیرضا هنرمند خسروشاهی

علیرضا هنرمند خسروشاهی

وبلاگ شخصی آقای عیرضاهنرمند خسروشاهی




با عکس فلش، شما می توانید زرق و برق دار نمایش اسلاید عکس فلش در فرمت SWF را برای تماشا بر روی کامپیوتر، رایت خودکار اجرا فلش آلبوم عکس به هدیه CD / DVD، ساخت یک گالری وب با اسلاید فلش های شگفت انگیز با پویا SWF + HTML + فایل XML ایجاد کنید و یا نمایش اسلاید به Go2Album آلبوم رایگان وب سایت ما، و سپس جاسازی نمایش اسلاید به مای اسپیس، بلاگر، Friendster و بسیاری دیگر از وب سایت های اجتماعی. 

ویژگی های کلیدی: 
 - اضافه کردن عکس و موسیقی 
 عکس ساز فلش پشتیبانی از JPG، TIFF، BMP و فایل PNG می باشد.  همچنین شما می توانید موسیقی پس زمینه به فایل های MP3، WMA، و WAV اضافه کردن و یا به طور مستقیم برش و چسباندن آهنگ های صوتی از یک CD-ROM. 
 - انتخاب قالب فلش 
 ده ها تن از قالب های فلش آماده برای استفاده و برای انتخاب از وجود دارد.  هر الگو را می توان سفارشی به طوری که شما به راحتی می توانید ایجاد کنید که دقیقا چه می خواهید. 
 - صادرات فلش نمایش اسلاید 
 نمایش اسلاید عکس ها را می توان به عنوان فایل های SWF فردی، یا محور XML فلش نمایش اسلاید صادر می شود.  این برنامه همچنین می توانید فلش نمایش اسلاید بر روی CD / DVD ضبط کنید. 
 - ترویج و به اشتراک گذاری 
 ایجاد فلش نمایش اسلاید ممکن است در وب سایت با HTML کد ساده به چاپ رسیده است.  اسلاید نیز را mogutt به مای اسپیس، بلاگر و بسیاری از سایت های اجتماعی دیگر ساخته شده است.
دانلود با لینک مستقیم  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد